Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mum
Sprzedawca cebuli
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2052
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hospicjum
|
Wysłany: Wto 21:49, 02 Sty 2007 Temat postu: Czego nie powinien robic MG ?:P |
|
|
piszcie czego brakuje w grze, co jest zle.
Staram sie, zeby zawsze gracz ginal z wlasnej winy, czasami mi nie wychodzi moze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tolo
Hetman
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Estalia
|
Wysłany: Śro 10:22, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mam taką małą propozycję by Cina usadzać jak najdalej od Mg. On i tak zawsze głośno krzyczy i jego komunikacja nie jest problemowa. Natomiast bardziej z przodu proponuję posadzić Benka i Grzesia, ich to najmniej słychać i nie dlatego że nie mają co powiedzieć ale dlatego że sa przekrzykiwani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fry''c
Sierżant
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: i dokąd...
|
Wysłany: Śro 15:37, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Zgadzam się w 100% ! Wolę dać skończyć komuś innemu nie wcinając się i przez to często nie ma możliwości wogóle wypowiedzieć się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cino
Hetman
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarek
|
Wysłany: Śro 22:49, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Przepraszam wszystkich za to, że jestem troszkę za wyraźny, taki już jestem ale staram się z tym walczyć.
Moi zdaniem za mało jest życia BNów w drużynie, ciągle mam wrażenie że łażą za nami jak duchy i pryzpominamy o nich wtedy, kiedy sa potrzebni. Jakie są relacje międyz nimi? Co robią w chwili odpoczynku? Ulubione powiedzonka? Cechy rcharakteru? Przecież to dzięki BNom wcześniejsze drużyny były tak bawne!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
N/A
Akolita
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:44, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Taa Cin to krzyczy . Pamietam jak na poczatku Volkerem moglem przez 10 minut opisywac jak siedze w namiocie i czytam ksiazke, tworze zaklecia itp, a teraz Mum na to co robi moja postac poswieca zaledwie minutke . To tez sie odbija na mojej grze ;> Pozatym jak ktos zaczyna mowic cos sensownego to zaraz wszyscy naraz przekrzykuja go nie dajac dokonczyc. No i BN'i sa za malo wyrazni, jak zaznaczyl Cino. W pierwszych kampaniach poswiecales chociaz pare minut na odegranie czegos miedzy BN i BG. Teraz sie wlocza za nami jak amulet i pierscien Vukoticha czy jak mu tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mum
Sprzedawca cebuli
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2052
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hospicjum
|
Wysłany: Pią 12:25, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
O! Wlasnie konstruktywnej krytyki bylo trzeba. Postaram sie o tych BN'ow, zeby nie byli tylko kuklami. co do przekrzykiwania tez racja. Od nast sesji rozmiescimy sie inaczej wokol stolu;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fry''c
Sierżant
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: i dokąd...
|
Wysłany: Wto 15:04, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Chciałbym czasem zaczerpnąć elementów turowych np. z walki i przełożyć je na normalną grę.
Brakuje mi czasem tego żebyś pytał co robisz każdego z osobna a nie wszyscy robią co robi Bahir.
Nie zawsze tak jest ale dość często się zdarza.
NP:
Wchodzimy do karczmy:
MUM: (opis karczmy itp..)
Bahir: Karczmarzu żarcie i piwo !
..i już przechodzimy do czegoś innego bądź jest jeszcze gorzej : Cino mówi "bierzemy jedzenie i piwo"
Proponuję aby nikt nie używał 1 osoby liczby mnogiej mówiąc: my, bierzemy, idziemy, rozmawiamy, biegniemy zwracając się do MG. Niech każdy mówi za siebie idę a nie idziemy bo to odbiera mozliwość gry innym.
Mam nadzieję że możemy to zrobić a w szczególności Cino powinien to zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mum
Sprzedawca cebuli
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2052
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hospicjum
|
Wysłany: Wto 22:54, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ok, postaram sie to zmienic.
dodam tylko, ze wynika to z faktu tez sily przebicia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fry''c
Sierżant
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: i dokąd...
|
Wysłany: Wto 23:10, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Siła przebicia jest pojęciem względnym. Raz może być chamska poprzez wtrącenia i wcinanie się innym razem zupełnie inna pokazująca, że dana osoba ma coś do powedzenia i się nie boi mówić, jest zainteresowana i aktywna. Ja wolę tą która pozwala się wypowiedzieć każdemu.
Moja rada jest taka (możesz się z nią zgodzić lub nie): zanim coś ma się stać zapytaj każdego czy robi coś szczególnego.
Np:
A ty co zamawiasz ?? jesz to co inni ??
albo
Będziesz tak stał gdy leci na ciebie horda zielonych bez miecza nawet ??
Druga opcja: Gdy coś się kroi (nawet uczta w karczmie) proponuję aby każdy po kolei w 2 zdaniach powiedział gdzie siada i zo zamawia. A np: w trakcie walki aby każdy po kolei powiedzial co ma w ręku i gdzie staje.
Fakt - gra wydłuży się troszkę ale za to grywalność będzie super dla każdego.
Moim zdaniem MG musi trzymać w wyobraźni całą scenę włącznie z postaciami i jeśli ktoś czegoś nie mówi to tego nie robi.
Moim zdaniem kompromis między stylem prowadzenia Kopka i Muma jest najlepszą opcją na grę.
Nie będę nikogo krytykował bo podobają mi się oba sposoby prowadzenia (szacunek dla Ciebie Mum).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mum
Sprzedawca cebuli
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2052
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hospicjum
|
Wysłany: Wto 23:28, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A jaki jest sposob prowadzenia Kopka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fry''c
Sierżant
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: i dokąd...
|
Wysłany: Wto 23:35, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To już długa historia ale każdy ma mocne i słabsze strony i ogólnie nasza krytyka prowadzi do poprawienia grywalności bo fabuła, intrygi i sposób przedstawienie jest SUPER.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
awdzian
Hetman
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fargo
|
Wysłany: Wto 23:37, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Żeby ułatwić obrazowanie tego wszystkiego dla muma proponuje aby każdy z nas przynosił coś małego ale coś charakterystycznego np. jakiś nabój zapalniczka albo figurki na sesje jako swoją postać poustawiamy to wszystko na stoliku i od razu sie wszystko rozjaśni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mum
Sprzedawca cebuli
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2052
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hospicjum
|
Wysłany: Wto 23:38, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ok, nieskromnie dziekuje:) Fakt, ze kolejnosc rozliczam tylko w trakcie walki. Kiedys rozwiazalismy to przez podnoszenie rak.
Trzeba tez utrzymac plynnosc aby zwykly postoj na rogatce nie zamienil sie w cos dluzszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fry''c
Sierżant
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: i dokąd...
|
Wysłany: Wto 23:38, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Gut idea, napewno coś zmieni ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cino
Hetman
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarek
|
Wysłany: Sob 0:02, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Musimy znaleźć wypośrodkowanie pomiędyz odgrywaniem a czesem gry. Bywają sesje, kiedy poświęcamy czas na odrgywanie picia, ale jeżeli jest to ledwi ekolejna karczma z rzędu... Nie mogę sobie wyobrazić pytań do każdego iiawet zwięzłych odpowiedzi przy każdej błachej sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|