Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Fritz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mum
Wysłany: Pon 10:20, 10 Mar 2008
Temat postu:
(ale żeby się ich nauczyc będziesz musiał zawitac kiedys do świątynii Morra i innych Kapłanów i Ksiąg)
Fry''c
Wysłany: Nie 17:55, 09 Mar 2008
Temat postu:
PIKOR !!
Fry''c
Wysłany: Czw 20:38, 07 Lut 2008
Temat postu:
czekam i czekam .......... pipi tez czeka
Fry''c
Wysłany: Pon 11:05, 21 Sty 2008
Temat postu:
wrzuć resztę jak możesz, z góry dziękuję
mum
Wysłany: Sob 17:36, 05 Sty 2008
Temat postu:
Przepowiednia
Stopien trudnosci: 21
Rekwizyt: Czara
Czas przygotowania:
5 godzin!
Czas trwania: do przerwania czaru, lub przebudzenia
Rzut Obronny: Nie
Ten czar pozwala kapłanowi na ujrzenie przyszłości we śnie. Kapłan tworzy w swoim umyśle wizje sytuacji korzystając ze swojej wiedzy o miejscach, przedmiotach i osobach biorących w nim udział.
Przepowiednia tak naprawdę nie jest w stanie stwierdzic z całkowitą pewnością jakie wydarzenia zajdą, kapłan widzi kilka rozmazanych nałożonych na siebie obrazów, im bardziej obraz wyrazisty, tym bardziej prawdopodobne, że taka wersja zdarzenia zajdzie. Tak też jeżeli kapłan chce przewidziec jaką kartę wyciągnie z talii zobaczy jedynie jedną rozmytą kartę (czyli wszystkie karty przenikają siebie).
Im więcej danych posiada kapłan tym lepsza ocena sytuacji.
Poszukiwanie
Stopien trudnosci: 20
Rekwizyt: Czara i pierścień
Czas przygotowania:
5 godzin!
Czas trwania: do przerwania czaru, lub przebudzenia
Rzut Obronny: Tak
Kapłan po odprawieniu modłów do Morra, odprawieniu rytuału pogrąża się we śnie aby odnaleźc dowolną istotę (o ile ta aktualnie śpi) i z 100% dokładnością ustalic jej fizyczne położenie w tym świecie.
Bohater
Stopien trudnosci: 25
Rekwizyt: Czara i pierścień
Czas przygotowania:
5 godzin!
Czas trwania: do następnego snu lub zgaśnięcia lampy
Rzut Obronny: Nie
Ten czar jest aspektem szarej magii, za przyzwoleniem Morra.
Kapłan odprawia krótką modlitwę i zapala lampę z czerwonym barwnikiem.
Kapłan pogrąża się we śnie i tworzy nowy wizerunek swojej osoby, wyglądu, ubioru, głosu, zapachu. Po przebudzeniu przybiera dokładnie taki sam wygląd jak wyobrażona postac.
Zasady tworzenia postaci:
za każdy punkt siły woli kapłan dodaje +10 do cech procentowych, lub +1 do cech punktowych
tym samym traci Siłę Woli za wydane punkty, jedyne współczynniki, które pozostają takie same to Int i SW.
Po zaśnięciu lub zgaśnięciu lampy zostaja przywrocone stare wspolczynniki i stary wyglad
Tym samym można obrócic się w potężnego wojownika, piękna kobietę, ...
byleby tylko nie dac upustu pysze, która to nie jest mile widziana przez Morra
Zabójczy sen
Stopien trudnosci: 30
Rekwizyt: Miecz
Czas przygotowania:
godzina
Czas trwania: do przerwania czaru, lub przebudzenia
Rzut Obronny: Tak
Aby dokonac tego czaru wymagane jest pozwolenie Morr'a, którego kapłan oczekuje po odpowiedniej modlitwie.
Kapłan tworzy połączenie pomiędzy nim a śpiącą osobą. Przesyła sen, który może zranic bądź zabic śpiącego. Czar działa tak samo jak Wysłanie snu, z tą różnicą, że rany odniesione we śnie przenoszą sie na fizyczną postac śpiącego.
zostają jeszcze 2 najpotężniejsze czary i kilka po drodze (ale żeby się ich nauczyc będziesz musiał zawitac kiedys do świątynii Morra i innych Kapłanów i Ksiąg)
2 najpotężniejsze jeszcze dopiszę
Fry''c
Wysłany: Wto 22:32, 18 Gru 2007
Temat postu:
jednak nadal bede cwiczył kontrole wojowników, chce się nauczyć kontrolować ich i moc jednoczesnie robic cos innego, trening czyni mistrza...
Dużo się modlę do Mora o siłę dla mnie i moich kompanów, jednocześnie zawsze ubolewam nad brakiem mojego towarzysza kruka - Fredricha.
Wspominam moich nauczycieli szczególnie pierwszego - Fredrycha i ostatniego - to oni ociosali ten kamień tworząc mnie i dziękuję Morowi za to.
Smutno mi Boże - mowię do Siebie, wzdychając głęboko bo często czuję się jak płonąca świeca w środku burzy.
mum
Wysłany: Wto 22:16, 18 Gru 2007
Temat postu:
Wyrocznia odpowie Ci na jedno pytanie dotyczace przyszlosci w 100% przejrzyscie, oczywiscie nie musisz korzystac z tego teraz.
przyklad:
w jaki sposob umrze Bahir?
odp: Zostanie postrzelony podczas bitwy tu i tu przez
czyli nie tak jak karty -niejasne przeslanki
jednak ponownie wyrocznia jest nieomylna.....
ruiny swiatynii sa chyba najlepszym do tego miejscem.
skoro masz juz wszystkie poprzednie czary niedlugo wpisze tu pozostale, ostatnie, naprawde potezne czary z tej galezii magii...
Fry''c
Wysłany: Wto 18:43, 18 Gru 2007
Temat postu:
kopiowanie do snow i ze snow mam, brame tez wykupilem (kupowalem czary dlatego jeszcze nie skonczylem kaplana)
wiem ze brama jest niebezpieczna, bo moze cos sie przedostac, ale jesli postawię obrońcę bramy w snach i otworze to przynajmniej bedzie bezpieczna z temtej strony - teoretycznie
traktuję taką możliwość - sprowadzenie wojownika morra jako rozwiązanie krytyczne i chcę się przygotować, mieć jakiegoś asa w rękawie
gdzie robię? nie chce aby uczeń narazie widział co robię bo może mi zaszkodzić jak wyklepie wszystko w klasztorze, wybieram bezpieczne miejsce zdala od świątyni - mogą być ruiny świątyni mojego byłego mistrza
a co z wyroczną którą zaoferował mi "nauczyciel" z saragossy...
mum
Wysłany: Wto 14:49, 18 Gru 2007
Temat postu:
ty, cos mi kasuje posty ostatnio.
co do wymyslenia nowego czaru - prawie niemozliwe (tak samemu) nie jestes magiem, zamiast eksperymentatorstwa jedynie Morr moze Ci dopomoc
co do stania sie wybrancem, pomysle;)
mum
Wysłany: Wto 14:33, 18 Gru 2007
Temat postu:
no coz, poswiecasz caly swoj sen na stworzenie wojownika o pożądanym wyglądzie, z dbaloscia o szczegoly. Skopiowanie go bylo rownie wyczerpujace.
Pytanie - gdzie to robisz?
Pytanie - czy wiesz, ze brama snow nie jest do konca bezpieczna
pytam czy masz te czary bo jak masz to mozemy mowic o nastepnych:)
Fry''c
Wysłany: Pon 19:53, 17 Gru 2007
Temat postu:
W takim razie chciałem stworzyć żołnierza, potężnego identyczny jak Ci chaośnicy z którymi walczyliśmy na dalekim wschodzie w lasach (tam gdzie zginął Merowing) z taką różnicą że zamiast znaków chaosu posiada symbole mora, piękny złoty kruk na piersiach i małe znaki bramy na naramiennikach.
W ręku potężny dwuręczny miecz
Poćwiczę kontrolę wojownika. Stworzę drugiego identycznego i pouczę się kontrolować ich walkę (uniki, atak, parowanie)
Zajmie mi to napewno kilka nocy ale mysle ze warto będzie....
Czy w świecie realnym on będzie materialną postacią czy eteryczną jesli sprowadzę takigo woja przez bramę snów...
Fry''c
Wysłany: Pon 19:50, 17 Gru 2007
Temat postu:
W takim razie chciałem stworzyć rzołnierza, potężnego identyczny jak Ci chaośnicy z którymi walczyliśmy na dalekim wschodzie w lasach (tam gdzie zginął Merowing) z taką różnicą że zamiast znaków chaosu posiada symbole mora, piękny złoty kruk na piersiach i małe znaki bramy na naramiennikach.
W ręku potężny dwuręczny miecz
Poćwiczę kontrolę wojownika. Stworzę drugiego identycznego i pouczę się kontrolować ich walkę (uniki, atak, parowanie)
Zajmie mi to napewno kilka nocy ale mysle ze warto będzie....
Czy w świecie realnym on będzie materialną postacią czy eteryczną jesli sprowadzę takigo woja przez bramę snów...
mum
Wysłany: Nie 16:09, 16 Gru 2007
Temat postu:
Brama snów?
Fry''c
Wysłany: Pią 18:54, 14 Gru 2007
Temat postu:
tak jak napisalem zostawiam obserwatora zeby powiadomil jesli pojawi sie koles z opaska....
ty po powrocie do swiatyni popracuję nad udoskonaleniem czaru obserwator... zeby móc wysylac obserwatorów na zwiady i odczytywac co widzieli, czego doswiadczyli, cos jak polaczenie obrońcy ktory ma jakis cel i reaguje w jakis logiczny okreslony sposob wykazujac minimum inteligencji z obserwatorem.
Poprostu, nie ingeruj, zobaczony uciekaj do miejsca (robiac kilka zmylek) okreslonego przezemnie, (nie swiatynia) inne miejsce wybrane, na poczatek by sprawdzic moja logike okresle lokacje przejrzenia puszczę wokol swiatyni 3 osobniki i sprawdze co widziały.
Moze to byc np mały motylek.... (jesli potrzebne jakies pd to mam i moge wydac)
Kolejny pomysł - bardzo kapłanski, pomysle nad super blogoslawieństwem dla moich towarzyszy - coś na zasadzie tego ze blogosławiony nie boi się śmierci, jest odporny na strach i grozę, dodatkowo zeby walczył jak w furii nie zważając na rany , np w walce oddział nie złamie szyku a każde otrzymane rany potendują złość na przeciwnika dając jakąś tam szansę na potężniejszy cios, znaczy sie im bardziej wpierdol dostaje puki mu ciało pozwala na walkę będzie dostawał jakieś modyfikatory....
Wiem że to nie będzie takie łatwe ale mogę rozpocząć pracę nad takim czarodziejskim morowskim błogosławieństwem.
Nazwał bym je wojownik morra.
Eksperymentował bym ze składnikami: woda święcona, piach z poświęconego grobu bohaterskiego człowieka, jakieś lekko odużające zioła palone w świętym kadzidle itp... może cos wyjdzie, chce stworzyć potężne błogosławieństwo które mogłbym rzucić na grupę i mając szczeście stworzyć "cud nad wisłą" lub w przeciwnym wypadku bohatersko poległych o których bedą śpiewać bardowie jako o tych co sie nie ulękli i poszli na pewną śmierć przynosząc chwałę sobie swoim rodzinom i swoim rasom....
mum
Wysłany: Pią 18:31, 14 Gru 2007
Temat postu:
pod lustrem wody ktos sie szamocze (topi), mezczyzna z opaska nie pozwala mu wyplynac na powierzchnie przytrzymujac go reka.
ps. utopienie sie we snie nie oznacza spiaczki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin