Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tolo
Wysłany: Śro 11:01, 25 Kwi 2012
Temat postu:
Ale fajne
No to mam dużo do rozkminy co tu z nią zrobić.
Wydaje mi się że trzymanie mandragory może być niebezpieczne ale fajoski to będzie dodatek do przygód
mum
Wysłany: Pon 22:33, 16 Kwi 2012
Temat postu: mandgragora
co ponadto:
- macief znalazl mandragore
z 1 mandragory mozna zrobic (wybieramy tylko 1 opcje albo dzielimy to jakos):
- 2 porcje odtrutki na wszytkie trucizny ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcje leczenia ciezkich i krytycznych ran ( wymaga magii od Maciefa)
- 3 porcje leczenia lekkich ran
- 3 porcje uleczenia choroby (kazdej zakaznej - ale nie wrodzonej)
- 5 porcji leczenia zakażeń
- 5 porcji zdjecia klatwy ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcje wzmocnienia ( wymaga magii od Maciefa) - podnosi dowolna ceche o 1 punkt procentowy na stałe
z innymi skladnikami:
- 3 porcje widzenia w ciemnosciach, potrzebne sa oczy nietoperza lub kreta ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcja Siła + 2 na 1 godzine ( wymaga magii, do tego ramie dzikiego drapieznika)
- 1 porcja Wytrzymalosc + 2 na 1 godzine ( magia + gruba skóra zwierza )
porcje mozna oczywiscie podzielic, ale logicznie, np:
- 2 porcje lekkich ran
- 1 porcja choroby
ostatecznie mozna mandragore zachowac, bedzie ona zyla przez okolo 10 lat - bardzo trudno ją wychować, jest ponadto mściwa. Jeżeli jednak uda znaleźć się jej słabość (na przykład lubi opowieści o innych mandragorach) - może okazać się nieocenionym pomocnikiem
mandragora jeśli nie jest skrępowana może:
- rzucać przekleństwa
- rzucać wszystkie strefy (cisza/ciemnosc/cieplo/zimno)
- zemdlic przeciwnika
- wskazać maga
- zwabic chowanca i go zabic
podobno najlepszym sposobem na oswojenie mandragory jest znalezienie jej towarzyszki (czyli innej mandragory) - wtedy zajmuja sie soba, moga nawet cos knuć, ale generalnie gadaja godzinami
ps. skrępowana mandragora jest nieszkodliwa
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin