Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mum
Wysłany: Nie 14:18, 27 Gru 2015
Temat postu:
Nie, bo to podrecznikowe.
Ale to chyba kwestia dogadania chociazby skad taka wiedza
Cino
Wysłany: Śro 12:53, 23 Gru 2015
Temat postu:
Muma a za 20pd można tak samo nauczyć się wiedzy o skavenach?
mum
Wysłany: Czw 11:31, 19 Gru 2013
Temat postu: Małe umiejętności
Hej, ostatnio wspomniałem o tym, że moglibyście nabywać umiejętności, które wynikają z waszego wcześniejszego szkolenia jako kontraktorów/żołnierzy Landy. Skille kosztują dużo mniej PD i są nieco bardziej wąskie/mniej przydatne:
Umiejętności które mogą nabyć wszyscy
- 20PD Wiedza o kulcie Tzeentcha (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Slaanesha (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Nurgle'a (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Khorne'a (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 40PD Wiedza o kulcie Malala (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 25PD Wiedza o spaczeniu (w jaki sposób bezpiecznie przechowywać, szacowanie jak jest silny, jakie stanowi zagrożenie oraz czy można go np sprzedać magowi), jak rozpoznać bez magii
- 25PD Wiedza o mutacjach - pozwala ocenić czy mutacje da się wstrzymać na przykłąd przez obcięcie dłoni lub faszerowanie ofiary odtrutkami, w jakim stopniu jest skażony umysł
- 25PD Zimna krew - możliwy raz na sesję przerzut grozy/strachu
Umiejętności dla kontraktorów (Konrad, Waldemar)
- 25PD Wyzwalanie z więzow (dotyczy tylko sznura)
- 10PD Szyfr kontraktorów - prosty szyfr, który każdy kontraktor powinien znać (Sven zna). Niestety jesteście chyba już ostatnimi jacy są.
- 25PD Uwodzenie +5 do testów ogłady wobec płci przeciwnej
Umiejętności dla czaszek (żołnierze landy Verner, Radolf)
- 25PD Autorytet - +5 do testów zastraszenia
- 25PD Szacunek - +5 do testów ogłady wobec władz
- 10PD Szyfr czaszek - analogicznie jak dla kontraktorow
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin