Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Drużyna
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tolo
Wysłany: Śro 16:30, 30 Kwi 2014
Temat postu:
Talabecland obronił się dzielnie, jednak nie tylko dzięki odwadze i determinacji ich obrońców wróg nie zdobył tych ziem. W głębi lasów krainy znajduje się kolonia elfów, która niezauważalnie acz z przeraźliwą skutecznością zajęła się likwidacją hord przemierzających lasy. Jednym z mieszkańców kolonii jest Shas Gal co w najprostszym tłumaczeniu na język ludzi oznacza „Cisowy świergot” – jest to dźwięk który wydobywa się z cięciwy precyzyjnie wykonanego cisowego łuku podczas oddania śmiertelnego strzału.
Shas uczestniczył w walkach z najeźdźcami przez wiele lat, jednak ostatnie wydarzenia zmusiły wojowników klanowych do coraz częstszych, bardziej niebezpiecznych i odleglejszych wypadów poza okolice kolonii. Wiele razy ratowali z opresji ludzkie oddziały pościgowe, które wpadały w zasadzki zastawione przez wroga.
Jako jeden z niewielu Elfów potrafi tak dobrze porozumieć się z prostymi i nazbyt porywczymi ludźmi, pewnikiem jest to że cechuje się on dużą cierpliwością.
Coraz częstsze kontakty i wspólny wróg zaowocowały ścisłą współpracą z ludźmi a z czasem został wybrany przez członków swojego klanu jako „łącznik” ze światem pozakolonialnym. Jego doskonałe wyszkolenie sprawiło że wśród ludzi ceniono go jako nieprzebitego zwiadowcę i przepatrywacza.
Shas jak każdy Elf jest szczupłej budowy ciała, blond włosy zazwyczaj bardzo starannie spięte ukryte są pod kapturem, jednak jest dość niski jak na elfa i nie wyróżnia się zbytnio wzrostem wśród ludzi. Nosi typowe ,jak dla swojej profesji, zielone szaty zwiadowcy. Ciemny płaszcz zakończony zdobną broszą okrywa jego skórzany pancerz.
mum
Wysłany: Śro 8:58, 30 Kwi 2014
Temat postu:
Tolo wrzuć pare słów o swojej postaci
mum
Wysłany: Wto 21:41, 15 Kwi 2014
Temat postu:
1. talabec + szarzy/imperator mi pasi - ale można mieć tylko jednego pana
czyli albo jestesmy u szarych albo imperatora (następcy - który przez 2 lata jeszcze nic nie może, rządzi regent)
2. przeniesc/zrobic drugi rygiel - bardzo proszę, konsultuj z waldkiem
3. o jakie kamienie chodzi
?
4. bardzo fajny pomysl (moryści) - i tak też się stało
5. o uczniu jeszcze pogadamy
6. kim jest dziadek? chodzi ci o mezczyzne z fajką w altdorfie?
7. niezbyt, ale pies jak pies się wylizał. jak biega to nie kuleje. Jednak kiedy stoi w miejscu to ma łapę oderwaną od ziemi bo cały czas trochę mu dokucza
Cino
Wysłany: Pon 20:24, 14 Kwi 2014
Temat postu:
Siema,
Moja wizja jest taka:
Teren: Talabecland (to ziemie rodzinne Konrada i Waldemara i potrzebują dużo wsparcia) - wiele kultystów do wytropienia, gęste lasy z mutantami, wyznawcy Omleka powracający do miasta jako żebracy
-współpraca z szarymi magami oraz Imperatorem (jesteśmy z tego terenu, znamy dialekt, zwyczaje), imperator nam ufa a i gildia potrzebuje subtelnych strażników, aby był porządek w mieście
Możemy przenieść tu Rygiel, albo założyć drugi oddział Rygla - mamy doświadczenie jak to robić a wiele odbudowanych odmów będzie potrzebowało solidnych zabezpieczeń - zwłaszcza w tych niepewnych czasach! - może potomstwo Waldemara pod okiem ojca będzie szlifować fach rzemieślnika?
Sosna - kapłan Morra wydaje się być najciekawszą postacią
Odnośnie Konrada:
-w drodze powrotnej wyjałowić magicznie kamień chaosu - mamy jeszcze potężne zwoje rozproszenia magii
-zakon Shalyii oraz uzdrowienie drgającej ręki - skupiam się na tym
-Oficjalnie portal został zamknięty przez kapłana Morra (lepiej, aby jak najmniej osób wiedziało o Szarych Strażnikach) - oficjalnie podniesie to rangę tego kultu (Szarzy Magowie zyskają politycznego sprzymierzeńca) - wąskie grono włącznie z Imperatorem i tak będzie wiedziało kto zamknął portal. - pozwoli też gładko wejść Sośnie do gry
-mój uczeń - nakierowuję go aby wkręcił się w gildię żebraków w Talabheim aby rozpracować czy jest tam czysto, oraz żeby stworzył sobie tam siatkę informatorów - to będzie dla niego wyzwanie oraz silne wsparcie informacyjne dla nas
-fajkę z jednym ładunkiem "dymu" chcę oddać dla dziadka - myślę, że pozwoli mi się odnaleźć - może będziemy mieli okazję chwilkę luźno porozmawiać?
-pies - uda się wykurować jego kulejącą nogę? kulejący pies jest już bardzo charakterystyczny... - może jakiś rytuał wzmocnienia?
mum
Wysłany: Czw 9:49, 10 Kwi 2014
Temat postu:
Mały daj znac orientacyjnie kiedy wracasz,
chłopaki no to powoli możecie przygotować koncepcje postaci żeby na sesje nie wchodzić na ostro
rzucić możemy tuż przed sesją
awdzian
Wysłany: Śro 20:19, 09 Kwi 2014
Temat postu:
Jak dla mnie przygody w talabeklandzie by pasowały najbardziej. Za to czy u szarych Magow czy z Landa to nie mam zdania jedno i drugie mi pasuje. Ja napewno będę pod skrzydłami złotej gildii czarodziejów jako szpieg bądź nie. Co do ciebie sosn to wybieraj wszystkie postaci są ciekawe i maja bardzo potrzebne mumiejetnosci.
Sosna
Wysłany: Pią 13:47, 28 Mar 2014
Temat postu:
Ok, to czekamy jeszcze na opinię reszty towarzyszy broni.
mum
Wysłany: Śro 21:51, 26 Mar 2014
Temat postu:
tak dał mi powera:)
co do postaci, nie widzę problemu z wprowadzeniem żadnej
1) Mieliśmy już BG morystę
ciekawe jaką koncepcję postaci obierzesz, bo pewnie można odegrać morystę na 15 sposobów + ciekawe czy to będzie droga Benka.
Postać dość łatwo wprowadzić bo może być to po prostu ktoś polecony przez kapłana który towarzyszył naszym BG
2) Umiejętności cyrulika są nie do przecenienia a postać może być tu bardzo barwna.
3) Przepatrywacz - przyda się na 100% bo jak wiadomo zło czai się w domostwach ale też głęboko w puszczy
Sosna
Wysłany: Śro 20:22, 26 Mar 2014
Temat postu:
Podsumowując Muma Twój ten temat oraz temat z offtopu ciesze się, że Pyrkon dał Ci Powera
ja z Pyrkonu wyniosłem trochę nagród
i zajebiste wspomnienia.
A tak na poważnie:
Drużyno - mam do Was pytanie od nośnie kogo widzicie w swoich szeregach bo mam kilka koncepcji:
1 - Akolita Mora
2 - Cyrulik
3 - Przepatrywacz
Co do odgrywania postaci to największe wyzwanie będzie dla mnie 1 a najłatwiej 3.
Czekam na uwagi i propozycje.
mum
Wysłany: Nie 20:35, 23 Mar 2014
Temat postu:
PS:
każdemu z BG dam krótki kwestionariusz którego wypełnienie powinno potrwać 5 minut (pomysł z pyrkona) ot tak żebyśmy mogli lepiej wyobrazić swoje postacie
mum
Wysłany: Nie 19:33, 23 Mar 2014
Temat postu: Nowe postacie
Tol i Sosna zaczynają myśleć o nowych postaciach - mamy sporo czasu na namysł więc bez napiny myślę że możecie rzucać tu swoje propozycje i pomyślimy jak to się wpasowuje w drużynę.
Co do Cina i Małego to napiszcie jak wyobrażacie sobie wasze dalsze losy 2 lata później. Na przykład:
- w kompanii Landy?
- pod skrzydłami następcy tronu?
- u szarych magów?
W każdym z tych wypadków albo Waldek albo Konrad miałby władzę z którą trzeba się liczyć i ludzi pod sobą.
- a może jako zwykli awanturnicy?
I druga sprawa miejsce:
- Talabec, zniszczone przez wojnę tereny, bardzo trudne warunki, Talabheim się odbudowuje - czyli ogólnie przygody w terenie, np kultyści, niedobitki etc.
- Carrobourg i okolice - miasto właściwie pozbawione znamion chaosu, nie zostało dotknięte wojną - macie tam zakład.
- Altdorf, Reikland - wiadomo stolica, broniła się dzielnie, podgrodzie zostało zrównane z ziemią.
oczywiście możecie powiedzieć coś od siebie przez 2 lata wiele mogło się zdarzyć
O kampanii i przyszłych przygodach pomyślę jak ustalimy te rzeczy:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin