Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Fabuła
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mum
Wysłany: Pią 18:50, 27 Lis 2015
Temat postu:
No ja jestem za ustaleniem skarbnika albo wątku z monetami. Ogólnie to już sam wszystkiego prawie zapomniałem... na karteczkach macie zapisane ile kto ma itd. Ale dobrze by było wiedzieć ile sumarycznie (podejrzewam, że gdzieś między 700 a 1300 ZK).
250zk macie w glejtach.
Ale na przykład 1000zk to się nadaje dla tragarza
Więc fajnie jakby każdy napisał ile sam ma, chciałbym widzieć całą sumę.
Głowa Goro:
- 100zk (za to już przez całe imperium przejedziecie
)
- z powozem ustalcie, jeden nie wystarczy chyba że:
Ogr konno (nawet woli)
Ralf i tak konno
Stajenny nie ogarnia konno
Sven też nie ogarnia
Jeśli jeden z was ma jeździectwo może się przesiąść na kunia i wtedy będzie 1 powóz
Tolo
Wysłany: Pią 9:00, 27 Lis 2015
Temat postu:
A może zliczyć monety i uda się nam pozyskać jakiś magiczny przedmiot ze szkoły magii.
Drugą opcją jest też zawitanie do Największej w Imperium Szkoły Artylerii i Inżynierów (Elf tam nie pójdzie) - słynnej na cały kraj, może tam coś Waldek podpatrzy sobie.
Przecież to stolyca Wissenlandy - pełno tu alchemików, inżynierów, artystów. Podobno też w Nuln znajduje się największa szkoła magii Metalu.
awdzian
Wysłany: Wto 22:26, 24 Lis 2015
Temat postu:
Sprzedajemy głowę Goro. Uzupełniamy wszelkie zapasy i dozbrajamy się. Sprawa powozu jest jeszcze otwarta. Na czas postoju w Nuln oddajemy dwukółkę do kuli. Biorę nowe materiały do nauki od Mistrza. jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę
awdzian
Wysłany: Wto 21:41, 24 Lis 2015
Temat postu:
wszystko potwierdzam sesja bardzo udana.
Ps podobało mi się bardzo podejście mieszczan do naszego elfa. Pełne szacunku ciekawości trochę zdziwienia i egzotyki. bardzo fajny smaczek na sesji
.
mum
Wysłany: Wto 20:16, 24 Lis 2015
Temat postu:
No ja też wszystko pamiętam
ale wolałem zapisać bo za 3 tyg możemy nie pamiętać
Dorzucę jeszcze trochę co mi się podobało u każdego (kolejnośc nieważna):
- Jak Sosna zagrał swoim alter-ego (był przy tym bardzo poważny). Wydaje mi się Sosna, że morysta to dobry kierunek ale zwrot przeciwny
- Jak Mały zagrał dzieciaka - trochę mi utrudnił sprawę ale taka prawda! dzieciak wychowany zamku, w sytuacji zagrożenia - kmiotom dookoła kazał się bronić i basta!
- Przemek jak zagrał Sigmarę. Spojrzenie dookoła na ciężką rzeczywistość zaciężnej baby. Plus ta ucieczka przez okno - jak najbardziej racjonalna!
- Lucjan jako piwnicowy skryba. Jak tylko wspomniałem, że lubi spojrzeć na pułapki - od razu bardzo zainteresowany. A potem ten spokój przy wyczynach brata
- Cino nie miał okazji się popisać jako strażnik murów ale swoimi drogami rozegrał sprawę z wysokim hełmem (1. podszył się pod stajennego - wspólny pomysł, 2. Obgadał to z braćmi)
Ogólnie bardzo poczułem przygodę, cieszę się też że wszystkim podobała się przygoda poboczna - troszeczkę dążę do tego żeby było jak w filmie/serialu - postacie drugoplanowe coś robią i ma to wpływ na fabułę
Tolo
Wysłany: Wto 20:03, 24 Lis 2015
Temat postu:
Wszystko pamiętam ( o dziwo
)
Sesja przednia.
mum
Wysłany: Wto 11:45, 24 Lis 2015
Temat postu:
Aha jeszcze Waldek wpadł do przyjaciela Henninga. Dostał 2 bezpieczne lokacje + księgę. Oddzielnie Albert przepisał księgę.
mum
Wysłany: Wto 11:42, 24 Lis 2015
Temat postu:
Dobra, to napiszę jak to było
Jeśli coś przeoczyłem dodajcie póki umysły świeże:
1) Ruszyliście z Ogrem w stronę Nuln
2) Podróż tym razem spokojna
Czas miło spędzony w chłopskich domach.
Lucjan i Mały mieli wizję:
- ponownie sala z 9 gośćmi, na środku stos trupów. Do stosu dołączył starszy człowiek, na jego krześle usiadł zadowolony kmiot
- zaraz kmiota zastąpił przestraszony dzieciak
Mały rozglądał się po krzesłach:
- Kobieta, która jest wyraźnie zdezorientowana
- staruszek, który tak jakby 'się nie wychyla'. Właściciel kałamarza. Za jego plecami tropiciel wysokich hełmów i jakieś inne mgliste sylwetki
- dwa miejsca zajmuje estalijczyk
- chłopiec a za nim Albrech z kluczem
Lucjan zauważył że za małym stoi trener wysokich hełmów. Poważny człowiek..
3) Postanowiliście użyć pierścienia. Zagadka rozwiązana. Nie uwzględniłem tu PD więc każdy dostaje +10 (czyli ostatecznie każdy podstawowo 100PD! (40+50+10)
Lucjan miał wizję, w której:
- estalijczyk stoi na plaży, pod nim dwa trupy. Za nim świta. Spojrzał się prosto na Lucjana
- szlochający chłopiec ucieka po zamku, głos Albrechta nakazuje przeszukiwać komnaty
4) Zorientowaliście się, że jeden ze stajennych jakby was 'obserwował'. Szybkie przesłuchanie wykazało że miał posłać informację jeśli wypatrzy was w wiosce. Zabraliście go ze sobą...
5) W podgrodziu wystawiliście chłopaka (tak naprawdę Konrada). Poszedł na umówione spotkanie do karczmy, nikt nie przyszedł. Kiedy opuścił nocą karczmę - 'Fechtmistrz' złapał go za gardło i zaczął przesłuchiwać.
- mimo że Konrad 'sypał' -> hełm postanowił zmiażdżyć mu gardło dłonią. Konrada ocalił pies. i Czar nie zadziałał na wojownika, pies dostał kopniaka ale pozwoliło to Konradowi wyrwać się uścisku i uciec z prędkością 6
Konrad porozmawiał z szarymi braćmi, na jakiś czas zajmą się Wysokim Hełmem.
6) W mieście załatwiliście parę spraw, ustaliliście spotkanie z elfami. Opuszczacie miasto
II: Poboczna przygoda:
- na zamku starego rodu atak banitów, skuteczny. Sigmara (rycerka), dzieciak i dwóch braci (
) stosują wszelkie metody żeby uciec do zamku ciotki dzieciaka.
- ucieczka z powodzeniem, dużo ciekawych rzeczy się tam zdarzyło
Pewnie pominąłem coś, może źle opisalem. Śmiało dorzucajcie
mum
Wysłany: Pon 18:05, 23 Lis 2015
Temat postu:
Jasne
Cino
Wysłany: Pon 17:53, 23 Lis 2015
Temat postu:
śpiwór, poduszka i spinka moje - weźmiesz do Białego na najbliższą sesję?
mum
Wysłany: Pon 8:41, 23 Lis 2015
Temat postu:
Aha i jeszcze:
- został śpiworek
- została karta Małego
- ktoś zostawił spinkę królewskiego namiestnika,
mum
Wysłany: Nie 15:25, 22 Lis 2015
Temat postu: 21.11.2015
Napiszę tylko, że było przednio
Na razie nie dam rady opisać fabuły...
Ksiega:
http://12ostrzy.github.io/12ostrzy/ksiega2/
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin