Autor Wiadomość
Tolo
PostWysłany: Śro 11:01, 25 Kwi 2012    Temat postu:

Ale fajne Very Happy


No to mam dużo do rozkminy co tu z nią zrobić.
Wydaje mi się że trzymanie mandragory może być niebezpieczne ale fajoski to będzie dodatek do przygód Smile
mum
PostWysłany: Pon 22:33, 16 Kwi 2012    Temat postu: mandgragora

co ponadto:
- macief znalazl mandragore

z 1 mandragory mozna zrobic (wybieramy tylko 1 opcje albo dzielimy to jakos):
- 2 porcje odtrutki na wszytkie trucizny ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcje leczenia ciezkich i krytycznych ran ( wymaga magii od Maciefa)
- 3 porcje leczenia lekkich ran
- 3 porcje uleczenia choroby (kazdej zakaznej - ale nie wrodzonej)
- 5 porcji leczenia zakażeń
- 5 porcji zdjecia klatwy ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcje wzmocnienia ( wymaga magii od Maciefa) - podnosi dowolna ceche o 1 punkt procentowy na stałe


z innymi skladnikami:
- 3 porcje widzenia w ciemnosciach, potrzebne sa oczy nietoperza lub kreta ( wymaga magii od Maciefa)
- 1 porcja Siła + 2 na 1 godzine ( wymaga magii, do tego ramie dzikiego drapieznika)
- 1 porcja Wytrzymalosc + 2 na 1 godzine ( magia + gruba skóra zwierza )

porcje mozna oczywiscie podzielic, ale logicznie, np:
- 2 porcje lekkich ran
- 1 porcja choroby

ostatecznie mozna mandragore zachowac, bedzie ona zyla przez okolo 10 lat - bardzo trudno ją wychować, jest ponadto mściwa. Jeżeli jednak uda znaleźć się jej słabość (na przykład lubi opowieści o innych mandragorach) - może okazać się nieocenionym pomocnikiem
mandragora jeśli nie jest skrępowana może:
- rzucać przekleństwa
- rzucać wszystkie strefy (cisza/ciemnosc/cieplo/zimno)
- zemdlic przeciwnika
- wskazać maga
- zwabic chowanca i go zabic
podobno najlepszym sposobem na oswojenie mandragory jest znalezienie jej towarzyszki (czyli innej mandragory) - wtedy zajmuja sie soba, moga nawet cos knuć, ale generalnie gadaja godzinami

ps. skrępowana mandragora jest nieszkodliwa

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group