mum |
Wysłany: Czw 11:31, 19 Gru 2013 Temat postu: Małe umiejętności |
|
Hej, ostatnio wspomniałem o tym, że moglibyście nabywać umiejętności, które wynikają z waszego wcześniejszego szkolenia jako kontraktorów/żołnierzy Landy. Skille kosztują dużo mniej PD i są nieco bardziej wąskie/mniej przydatne:
Umiejętności które mogą nabyć wszyscy
- 20PD Wiedza o kulcie Tzeentcha (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Slaanesha (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Nurgle'a (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 20PD Wiedza o kulcie Khorne'a (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 40PD Wiedza o kulcie Malala (znaki, gesty, obyczaje, tryb życia, preferowane miejsca kultu, ofiary itd)
- 25PD Wiedza o spaczeniu (w jaki sposób bezpiecznie przechowywać, szacowanie jak jest silny, jakie stanowi zagrożenie oraz czy można go np sprzedać magowi), jak rozpoznać bez magii
- 25PD Wiedza o mutacjach - pozwala ocenić czy mutacje da się wstrzymać na przykłąd przez obcięcie dłoni lub faszerowanie ofiary odtrutkami, w jakim stopniu jest skażony umysł
- 25PD Zimna krew - możliwy raz na sesję przerzut grozy/strachu
Umiejętności dla kontraktorów (Konrad, Waldemar)
- 25PD Wyzwalanie z więzow (dotyczy tylko sznura)
- 10PD Szyfr kontraktorów - prosty szyfr, który każdy kontraktor powinien znać (Sven zna). Niestety jesteście chyba już ostatnimi jacy są.
- 25PD Uwodzenie +5 do testów ogłady wobec płci przeciwnej
Umiejętności dla czaszek (żołnierze landy Verner, Radolf)
- 25PD Autorytet - +5 do testów zastraszenia
- 25PD Szacunek - +5 do testów ogłady wobec władz
- 10PD Szyfr czaszek - analogicznie jak dla kontraktorow |
|