Autor Wiadomość
mum
PostWysłany: Nie 10:42, 10 Gru 2017    Temat postu:

To pytanka dla drużyny więc ja się nie wypowiadam
Konradowi + 5 PD
Cino
PostWysłany: Nie 11:57, 05 Lis 2017    Temat postu: Próba ognia i co dalej

Sytuacja robi się bardzo skomplikowana, wiele wątków, wiele decyzji do podjęcia, także może przed kolejną sesją wypracujmy jakiś kierunek?

1. Co z Enderem?
Ender jest lekko ranny, ale sprawny. Kwestią czasu jest kiedy go znajdą, a jak go znajdą to my zostaniemy oskarżeni o ukrywanie oskarżonego. Myślę jednak, że aktualna sytuacja nam sprzyja.

Po pierwsze pewien potężny Solkanista okazał się agentem Śmierci. Nie dość, że zmydlił oczy Solkanistom (co jest dla nich ogromną wizerunkową porażką), to jeszcze pod fałszywą flagą wciągnął Kolegium Płomienia ze swoimi Piromantami do swojego planu. Dwóch Piromantów zginęło w katakumbach, trzeci również miał zginąć po to, aby ich magia, ale władana przez umarłe ciało stworzyła magiczny ogień, w którym miał spłonąć Karl Franz. W Kolegium Płomienia powstał nawet portal, przez który ów agent uciekł do swojego pana (widzieliśmy jego obutą nogę). Plan został przez naszą dzielną drużynę przerwany, magiczny ogień nie zapłonie, Karl Franz zda (Zapewne) próbę ognia. Celem działań agentów było wywołanie wojny domowej i rozpadu imperium, Karl Franz miał zginąć. Imperium toczyłoby bratobójczą wojnę, kiedy egzystencjalny wróg zbiera siły na Południu.

Te same siły (a widać, że są potężne, zinfiltrowali Solkanistów, Kolegium Płomienia), te same siły wykorzystały Endera. Ten, lojalnie wykonał zadanie, ale zadanie było nastawione na skłócenie dwóch obozów. Ten cel został osiągnięty.

Tu wkraczamy my: w skrócie ratujemy Endera, razem przeprowadzamy śledztwo, demaskujemy kryjówkę Tęczy i Węża, przy pomocy Landy odkrywamy plany podsycenia magicznego ognia, zabijamy nieumarłych magów a jednego ratujemy. To wiedza Endera pozwoliła nam przerwać rytuały.

W mojej ocenie pozycja Endera jest na równi z pozycją Kolegium Ognia. Zostali tak samo zmanipulowani przez agentów. Solkaniści mieli w swoich szewregach wroga, może mają jeszcze innych? Cała sytuacja musi być wyjaśniona w szczegółach przez Zakon Vereny, ale wierzę, że dobra wola Endera, tak jak dobra wola Kolegium Płomienia zostanie udowodniona. A jeszcze raz zaznaczę, że to dzięki wiedzy Endera przerwaliśmy rytuał i nie dopuściliśmy do spłonięcia KF na oczach tłumów.

Uważam, że to jest dobry moment aby ujawnić Endera (u Vereny zęby bezstronnie go trzymali) - myślę, że mamy silne dowody i wsparcie Kolegium Płomienia w tej materii. Ale zanim uwolnimy

2. Otwarta Poddroga.
Poddrogę musimy szybko zamknąć. Jak najszybciej musimy wysłać tam potężne siły (magów, krasnoludów itp.) Zamknięcie poddrogi rozbije Skaveńskie siły na dwie.

Jeżeli już Middenheim będzie oblężone, KF2 może ruszyć z odsieczą cementując jedność Imperium (walka ze wspólnym wrogiem), ale równie dobrze możemy spróbować do tego nie dopuścić. Po zamknięciu poddrogi część Skavenów zostanie pomiędyz Altdorfem i Hiddenheim. Pod Altdorfem są potężne siły, które można wtłoczyć do kanałów ost strony Altdorfu, a od strony Middehneim można zrobić to samo (użyjemy wież semaforowych aby uprzedzić o planie), co na tym zyskamy?
-skaveńska armia będzie rozdwojona
-skaveny nie zdążą się przygotować do oblężenia, a Hiddenheim będzie uprzedzone i przygotowane
-skaveny znajdą się w podziemiach między młotem a kowadłem
-przy niewielkiej powierzchni walki w kanałąch liczebność szczurów nie będzie atutem, za to atutem będzie jakość i wyszkolenie wojsk Imperialnych.
-walkę i tak trzeba będzie stoczyć, więc lepiej przy sprzyjającym nam warunkach

Zagrożeniem może być psychoszuczrogaz oraz inne obłoki trucizny, które w podziemiach mogą być nadzwyczaj skuteczne - potrzebne będzie masa czarów opartych na wietrze, aby obłoki kierować na Szczury

3. Hening - Szczurzy mówca, agent. Zawsze jest lepiej zwerbować agenta niż go demaskować, ale tutaj niestety pewne kroki zostały już podjęte, pytanie czy uda nam się to odwrócić?

Dajcie znać co sądzicie o punktach 1, 2, oraz 3. Macie może jeszcze jakieś inne ważkie sprawy do poruszenia?

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group